Napísali o nás
Už dlhodobo tvrdím, že staršia generácia je dlhodobo opomínaná na úkor tej mladšej. Firmy sa bijú o mladých a vrážajú do toho nemalé prostriedky. Toto vytvára obrovskú trhovú dieru. Ono to je možno aj dôsledok ľahšej ovplyvniteľnosti, lebo „starého psa novým kúskom nenaučíš“ (potvrdzuje to aj prevládajúci konzervatizmus v tejto vekovej skupine). Ale jednoduchšia cesta neznamená vždy lepšiu cestu.

Ako marketingovo orientovaný človek si dlhodobo uvedomujem, že najväčšiu mass money silu na trhu predstavuje generácia 50+. Zároveň ako pozorný recipient našich médií musím konštatovať, že zmysluplnej reklamy pre tento segment je v nich stále poskromne.

Zaujímavé, podnetné, unikátne. Celú stránku som prečítala takmer na jeden nádych. Keď príde čas, kúpim vašu expertízu pre moje nové produkty

Predošlé
Ďalšie